Subject: RE: Kutse osalema uuringus „Eesti tervisesüsteemi hindamine pagulaste ja rändes olevate inimeste perspektiivist“
From: "Sirly Napritson" <[email-masked]>
To: Helen Sõber
Cc: "SM Info", "Kaja-Triin Laisaar" <[email-masked]>
Date: Fri, 15 Mar 2024 09:35:20 +0200

Tere!

Edastan Tartu Ülikooli peremeditsiini ja rahvatervishoiu instituudi vastuse.

Lugupidamisega

Sirly Napritson

Juhiabi
Peremeditsiini ja rahvatervishoiu instituut
Tartu Ülikool
 <tel:+372%20731%209211> +372 737 4190
 <https://tervis.ut.ee/et> tervis.ut.ee/et
Jälgi meid ka Facebookis aadressil  <https://www.facebook.com/tervisut> 
facebook.com/tervisut

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: neljapäev, 7. märts 2024 13:28
To: Eesti Haiglate Liit <[email-masked]>; Eesti Perearstide Selts 
<[email-masked]>; Eesti Pereõdede Ühing <[email-masked]>; 
Rahvusvaheline Migratsiooniorganisatsioon (IOM) Tallinna esindus 
<[email-masked]>; Tallinna Tervishoiu Kõrgkool <[email-masked]>; Tartu 
Tervishoiu Kõrgkool <[email-masked]>; [email-masked]; Tervise Arengu 
Instituut <[email-masked]>; Ukraina Organisatsioonide Assotsiatsioon Eestis 
<[email-masked]>; ÜRO Pagulasamet <[email-masked]>
Subject: Kutse osalema uuringus „Eesti tervisesüsteemi hindamine pagulaste 
ja rändes olevate inimeste perspektiivist“

Tere!

Teile on saadetud Sotsiaalministeeriumi dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu 
dokument.

Pealkiri: Kutse osalema uuringus "Eesti tervisesüsteemi hindamine pagulaste 
ja rändes olevate isikute perspektiivist"

Registreerimise kuupäev: 07.03.2024

Registreerimise number: 1.4-5/625-1

Lugupidamisega

Sotsiaalministeerium

Suur-Ameerika 1, 10122 Tallinn
Tel. (372) 626 9301, faks (372) 626 9209
e-post:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]
 <http://www.sm.ee> www.sm.ee